Łotrzyk (Rogue) ŁOTRZYK to zdecydowanie najlepszy dps, "cichy zabójca" i świetny złodziej kosztowności
, ma doskonałe umiejętności związane ze znikaniem i pojawianiem się. Nie jest też ławo go zabić - błyskawicznie ulatnia się z sytuacji zagrożenia życia rozpływając się w powietrzu. Rogue znany jest z szybkich i zwinnych ciosów, tak że gracz rzucający czary często nie jest w stanie rozpocząć walki ze złodziejaszkiem, gdyż tez błyskawicznie zbija z wroga punkty życia, nie wspominając o przerywaniu zaklęcia. Kolejnymi zaletami rogala są możliwości niszczenie pułapek huntera oraz otwieranie zamków za pomocą wytrychów. Rogal, bo tak często nazywany jest łotrzyk jest również doskonałym szpiegiem, dzięki zdolności niewykrywalnego poruszania się, niewidocznie dla innych graczy oraz potworków może zwiedzić wiele miejsc bez zbędnego wysiłku. Łotrzyk jest uważany za postać dla bardziej zaawansowanych graczy z wielką cierpliwością, ponieważ aby opanować rogala do perfekcji potrzeba sporo czasu. Po sprostaniu temu zadaniu, łotrzyk może stać się nie po pokonania. Ponadto tylko on ( z wyjątkiem blacksmithów posiadających kościane klucze ) potrafi otwierać zamki oraz, a także zatruwać broń, która zadaje wtedy dot ( damage over time ).
Łotrzyk nie ma zbyt wielu roli w drużynie tak jak shaman czy druid, jest on wykorzystywany zawsze jako dps, z bardzo prostych powodów - słaba defensywa i brak umiejętności leczących, dlatego nie nadawałby się on ani na tanka, ani na healera. Jednak można śmiało rzecz, że to właśnie rogue zadaje największe obrażenia wrogom i żadna inna klasa nie ma takiej mocy co on, to właśnie dlatego rogal jest podstawowym dps'em. Niestety pomimo tego, że potrafi on używać broni dystansowych, jego obrażanie zadawane z nich są bardzo słabe w porównaniu z łowcą, ale na szczęście walką wręcz skutecznie to nadrabia.
Dozwolone rasy:
- Ludzie
- Krasnoludy
- Nocne Elfy
- Gnomy
- Orkowie
- Nieumarli
- Trolle
- Krwawe Elfy
Dozwolone bronie:
- Bow
- Crossbow
- Dagger
- Fist Weapon
- Gun
- One-Hand Mace
- One-Hand Sword
- Thrown
- Dual Wield
Dozwolone pancerze:
- Cloth
- Leather
Standardowe paski:
- Health
- Energy
Zalety:
- Łatwe unikanie kłopotów, szybkie ulatnianie się z opresji- Perfekcyjnie opanowana umiejętność walki wręcz
- Wiele możliwości związanych z ogłuszaniem wroga, uniemożliwiającym mu ruch
- Może znikać i pojawiać się w każdej sytacji, dzięki czemu łatwiej mu dostać się do wielu trudnodostępnych miejsc
- Widzi pułapki huntera i potrafi je niszczyć
- Potrafi okradać wrogo nastawionych humanoroidów
- Posiada energię zamiast many, co zapewnia dużo mniejsze cooldowny
Wady:
- Brak umiejętności leczących
- Walka z dystansu mogłaby być lepsza
- Słaba defensywa; możliwość noszenia tylko cloth i leather
Offline